Polecam: FOTOGRAFIA ŚLUBNA i okolicznościowa by slavcic

środa, 1 października 2008

Bruksela - ludzie

Efekt spaceru z aparatem w garści po ulicach Brukseli. Urządziłem sobie swoiste polowanie i z premedytacją skupiłem sie na wyławianiu ludzi z tłumu. Zdjęć mam więcej ale nie ma sensu więcej pokazywać. Poniżej kilka wybranych dla smaczku ;-)






To by było na tyle o ludziach. Może z czasem jeszcze coś dorzucę...

A na koniec, oddzielnie tryptyk na temat ludzkiej obojętności. Pani była niewidzialna dla przechodniów. Nikt nie zwracał na nią najmniejszej uwagi. Podobnie jak i na mnie... z tym że ja wolałem być nie zauważonym a jej zależalo na najmniejszym choć zainteresowaniu otoczenia.

1 komentarz:

POLITYKZAWSZEBĘDZIETWOIMWROGIEM pisze...

facet z mapą na jednej nodze rządzi! :) szkoda pani...