Polecam: FOTOGRAFIA ŚLUBNA i okolicznościowa by slavcic

środa, 15 maja 2013

Istambuł

W maju miałem okazję - z czego cieszę się niezmiernie, ni z gruchy ni z pietruchy spędzić tydzień w Istambule. Wow! Fantastyczne miasto. Na pograniczy Europy i Azji a jednak w znacznym stopniu bardziej dominują tu azjatyckie klimaty. A może po prostu ciągnęło mnie bardziej do lokalesowego rozgardiaszu i dzięki tamu oszczędziłem sobie 'zachodniej kultury'. Wracając do 'wow' - przez cały czas byłem pod wrażeniem miejsc w jakie trafiałem i z przyjemnością przystawałem w nich, spędzałem czas, obserwowałem a co za tym idzie - robiłem zdjęcia. Masę zdjęć. Za dużo zdjęć - co zresztą widać po tym poście ;-) Tłumaczę to sobie mocno trawionym głodem trampa, a głód miał prawo się objawić, bo dawno nie byłem w równie egzotycznym miejscu. Na temat tureckiej egzotyki dodam jeszcze, że jest na prawdę do rany przyłóż - nie nachalna, nie męcząca, przyjemnie stonowana i w sam raz :-)



No to jeszcze dla twardzieli - ostrzegam, trzeba mieć mocne nerwy, ponad 500 obrazków ... :
GALERIA: http://picasaweb.google.com/slavcic/Istanbul
Ufff... Finito :-)

Brak komentarzy: